.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: Fairos Abdullah
Email: jenamaonline@gmail.com
Website/ Blog: http://jualan.jenamaonline.com
Tajuk Iklan: Review Duit Dari Facebook Dengan Aplikasi oleh-Hazim Rahmat
Teks Iklan: Salam sejahtera semua,

Saya membuka thread ini kerana teruja untuk berkongsi dengan anda review ringkas mengenai sebuah ebook yang baru saja saya grab daripada saudara Fairos Abdullah aka jenamaonline. Ebook yang saya maksudkan ialah ebook "Duit Dari Facebook Dengan Kuasa Aplikasi". Berikut adalah komen ikhlas daripada suara hati seorang newbie:
Sebelum ini saya telah membaca beberapa ebook 'buat duit' melalui facebook dan yang seangkatan dengannya. Namun apa yang boleh saya katakan, ebook Duit Dari Facebook dengan Kuasa Aplikasi ini ada kelainan dan keunikannya tersendiri. Unik bagi saya kerana ia menunjukkan cara buat duit dengan cara yang menyeronokkan iaitu menggunakan aplikasi. Ini kerana saya enjoy menghasilkan aplikasi pertama saya dan boleh berkongsi aplikasi tersebut dengan orang lain di samping menjana pendapatan dalam senyap2..

Secara dasarnya, konsep buat duit dengan aplikasi ini lebih kurang sama dengan adsense dan sewaktu dengannya. Cuma ia menggunakan aplikasi seperti kuiz dan game di Facebook yg pastinya lebih mudah malah menyeronokkan.(saya sendiri tidak sabar untuk menghasilkan lebih banyak aplikasi selepas ini).

Berikut adalah isi kandungan yang terdapat di dalam ebook ini:

1. Fakta mengenai Facebook
2. Revolusi pemasaran Sosial Media
3. Aplikasi "Just For Fun"
4. Definasi viral marketing?
5. Bagaimana ingin bermula?
6. Menggunakan platform percuma
7. Bina aplikasi dengan script
8. Di mana saya nak dapatkan script aplikasi
9. Monitize
10. Extra income
11. Pemasaran
12. Tips kejayaan

Jadi apakah kelebihan produk ini?

- Produk ini bagi saya sangat padat dengan penjelasan yang straight to the point tanpa bunga-bunga yang hanya memanjangkan perenggan.

- Langkah demi langkah ditunjukkan dengan jelas melalui screenshot bagaimana untuk menghasilkan aplikasi pertama anda secara percuma, mengintegrasikannya dngan facebook sehinggalah aplikasi anda di"publish". Juga ditunjukkan dimana untuk mendapatkan aplikasi berbayar dengan harga berpatutan dan apa yg diperlukan untuk membina aplikasi sendiri.

- Lebih daripada 1 tips untuk menghasilkan pendapatan melalui aplikasi ditunjukkan.

- Terdapat 7 alatan promosi aplikasi didedahkan di mana semuanya berkisar di dalam facebook sahaja. Jadi ianya mudah untuk dilakukan ( lebih kurang aktiviti anda ber"facebook" seharian, (alatan-alatan ini mungkin sangat familiar di facebook, tapi tak ramai yang memanfaatkannya untuk menjana wang. Saya sendiri baru sedar alatan/tools ini jika digunakan secara efektif amat membantu dalam mempromosikan aplikasi facebook anda).

Kekurangan produk ini?

-Perlukan sedikit modal untuk domain dan hosting. (namun ia tidak menjadi masalah, kerana masih ada kaedah percuma yang ditunjukkan dan ianya tetap masyukk jika dilakukan dengan betul dan bersungguh sungguh. Jika berbayar apatah lagi? bertambah tambah masyukk)

Untuk siapa produk ini?

-Pada pandangan saya, produk ini sesuai untuk semua tidak kira newbie atau pun yang telah pakar. Kerana pelbagai tips dan panduan teknikal ditunjukkan dari awal hingga akhir secara jelas satu persatu.

Secara keseluruhannya, ebook Duit Dari Facebook dengan Kuasa Aplikasi ini telah membuka mata saya mengenai satu lagi cabang untuk buat duit melalui Facebook. Pada mulanya saya juga agak kabur dan kurang yakin dengan apa yang akan didedahkan di dalam ebook ini. Namun, setelah membacanya, barulah nampak dengan lebih jelas bagaimana aplikasi di Facebook boleh menghasilkan wang lumayan untuk anda. Walaupun saya sendiri baru saja bermula, tapi saya sangat yakin panduan ini mampu untuk membantu untuk saya dan siapa jua memperoleh pendapatan pertama melalui aplikasi…sukses

Saranan: Bagi yang ingin mendapatkan produk ini, jangan ragu2, kerana kandungannya bukan entah apa-apa, tapi boleh membantu anda untuk buat duit dengan aplikasi. Jangan beli kalau anda malas nak bertindak, sebab ebook ini memerlukan anda untuk membuat sedikit kerja teknikal yg mungkin agak leceh pada peringkat awal, namun hasilnya Insyaallah berbaloi…yg penting kena buatlah yea..
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 113.211.78.232

0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT