.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: Extreme Billionaire
Email: alifnaim226@yahoo.com
Website/ Blog: http://extremerich.com/dap/a/?a=622
Tajuk Iklan: projek extremerich baru dilancarkan bernilai 8.6 bilion
Teks Iklan: projek extremerich baru dilancarkan bernilai rm8.6 bilion!
Iklan: \"PROJEK EXTREMERICH 2013 (Projek 0.1% dari RM150juta) – MELAHIRKAN JUTAWAN-JUTAWAN DALAM INDUSTRI MINUMAN
TARGET SEKURANG-KURANGNYA DAPAT RM100,000 SEBULAN !!!\\\"

Pencarian buat duit di internet berakhir sekarang…

Jawab soalan-soalan penting ini sekarang.

Mahukah anda mempunyai pendapatan sambilan, RM5,000 hingga RM50,000 sebulan?

Mahukah anda bina perniagaan internet yang sebenar serta menjana lebih RM100,000 setahun?

Mahukah anda keluar daripada belenggu masalah kewangan?

Mahukah anda ubah 360 darjah \\\'life makan gaji\\\' anda sekarang?

Mahukah anda diberi satu sistem dipanggil Online Business & MTEx System (OBMTEx) untuk membantu perniagaan internet Projek ExtremeRich anda yang mana ianya sudah membantu ramai VIP member kami perolehi sekurang-kurangnya RM1k sehari?

Jika YA!

ANDA adalah orang yang sesuai untuk MULA menjana pendapatan lumayan dengan bisnes internet!

Anda bertuah kerana tahu peluang ini pada peringkat yang masih lagi awal. Pasal kita baru sahaja bermula Oct 2012. Pelancaran produk kita buat 31st Oct 2012 di PGRM Cheras.

Ok. Saya sudahpun menyusun strategi dan sistem (online & offline) untuk satu perniagaan berkonsepkan e-networking yang pertama kali mempunyai potensi income mencecah RM8.7 Billion!!! Bukan RM150Juta..Dikhuatiri ramai yang fikir aneh dan pelik, kami letak RM150JUTA (ini bonus PBx + MBx saja tak masuk lagi bonus UBx)

Kalau sebelum ni kita biasa dengar bisnes networking sampai RM3 juta - RM5 juta biasa sebulan..tapi yang ni sampai RM8.7Billion! Satu revolusi perniagaan e-Networking terbaik pada masa kini.

Friend bayangkan kalau 8.7Billion, dan jadi cuma 0.1%, Friend dah dapat RM8.7JUTA sebulan..kalau 0.01%, anda dapat RM870RIBU, sangat ok dah tu..

Baiklah, kenapa saya pilih bisnes ini:

1.. sebab yang utama adalah Upline yg ajak saya adalah mentor sy sendiri iaitu En Zelmey Yusof, seorang ahli perniagaan seawal usia 20-an, berpengalaman luas dan merupakan Group Consultant bisnes ini. Dan pernah collect pendapatan lebih RM100ribu sebulan di syarikat MLM sebelumnya.

2.. Anda hanya keluarkan MODAL sekali memadai seumur hidup, tak perlu nak maintain pasal sistem auto maintain..

3.. Company ini dah beroperasi di Malaysia sejak tahun 1992! Sudah 20 tahun di dalam bidang perniagaan.

4.. Gabungan 2 Syarikat BERHAD (Byg Worldwide Berhad dan Bio Osmo Berhad).

5.. Produk yang berkualiti. Buat masa sekarang, Extreme Energy Coffee (herba Maca + ginseng + kolagen) adalah produk yang kami pasarkan. Akan datang tahun 2013, kami bakal keluarkan produk Slimming, Fiber, Cuti-cuti free (travel & tourism) dan produk susu kuda liar (one and the only one in the world).
(Note : Coffee adalah comodity terbesar di dunia. Berbillion USD per month. Sliiming produk pun menyumbang berbillion USD. Manakalah percutian/tourism pula adalah penyumbang pendapatan terbesar Malaysia. Di dunia dianggarkan usd1.03 trillion dalam industri tourism setahun.)

6.. Ada SAHAM lagi tuu...Bio Osmo Bhd Tersenarai di Papan Utama Bursa Saham Kuala Lumpur (BSKL). Antara major shareholder syarikat ialah Perbadanan Nasional Berhad, Lembaga Tabung Haji, RHB Capital, Affin Capital, OSK Securities dan lain-lain.

7.. Baru pra-lancarkan October 2012 sebelah kaki pun dapat duit, pairing pun dapat duit, tak maintain pun dapat duit dan kini dengan tools yang terdapat dalam \\\"Member Area\\\" / \\\"Sistem MTEx\\\" ExtremeRich.com yang padat dengan content, material pembelajaran, video-video dan lain-lain..

8..Bonus Placement/Bonus Pacak bakal dilancarkan Januari 2013. Di bonus ini, anda akan dapat BONUS melalui limpahan/pacakan downline daripada upline. Walaupun anda tidak menaja sesiapa dan walaupun hanya 1 kaki sahaja bergerak, potensi pendapatan Bonus Placement/Bonus Pacak anda ini ialah RM536juta!!! Kalau menaja, potensi pendapatan bonus pacak ini ialah RM8.5Billion ! Kita ambil 0.01%. Masih lagi sgt lumayan bukan?

9.. Skills online marketing saya selama pengalaman 5 tahun ini utk saya aplikasikan dlm perniagaan ini memandangkan perniagaan ini dilakukan secara 100% e-commerce.

Hasilnya Friend lihat semakain ramai sudah collect ratusan Ringgit Malaysia sehari...Malah ada yang collect ribuan Ringgit Malaysia sehari...Mereka ini ada sistem MTEx di dalam Member Area ExtremeRich.com yang bantu mereka untuk closing online, rahsia sehari present 10 orang/20 orang walaupun masih makan gaji lagi dan lain-lain lagi skill dan rahsia.

Dan anda juga bakal tahu RAHSIA PROSPEK CARI ANDA!!! Bukan Anda CARI prospek !!! mahu ke? Hanya di sistem MTEx Projek ExtremerRich RM8.7Billion.

Walaupun ada antara mereka yang TAK PANDAI MENAJA, TAK PANDAI BERCAKAP, TAK PANDAI PROSPEKTING, TAK ADA MASA dan macam-macam situasi, TETAPI dengan adanya sistem MTE (Marketing Tools Extreme), masalah di atas SELESAI !

Macam mana tu?

Skill Marketing Online tahap extreme akan saya bongkarkan untuk KHAS kegunaan V.I.P ExtremeRich members.

TIKET KEJAYAAN 2013 ANDA ADA DI SINI. KLIK DI SINI SEKARANG !

Modal untuk Team Leader = RM4500 @ RM2100 untuk collect RM100K sebulan
MODAL SEKALI JE. LEPAS TU COLLECT COLLECT COLLECT RM100 RIBU sebulan…InsyaAllah

Saya sedang menyusun 20 leader dan akan start secara online dan offline, siapa cepat dia duduk atas lah..mcm biasa, dan saya plan nak buat atas RM100 Ribu sebulan kerana plan marketing yg hebat dan power!
Mana lagi best? buat banyak keje 1 income atau buat keje skali income 10 kali??Takkan nak tengok jer?
Ok kawan2 boleh kumpul modal dari sekarang, sape cepat bayar dialah kat atas dlm network baru ni!
Bila saya promote guna online ni tuan, berpusu-pusu orang SMS dan telefon tuan...siapa cepat bayar, dialah kat atas dalam network Projek ExtremeRich ini.

DAFTAR PERCUMA MELALUI LINK DIBAWAH,SELESAI MENDAFTAR SEMAK EMEL DAN UPGRADE SEGERA,

http://extremerich.com/dap/a/?a=622

Pakej-pakej yang ditawarkan ialah:
1) RM300 (1BC - Business Centre) = Potensi income ialah RM16,578.00
2) RM900 (3BC) = Potensi income ialah RM948,392.00
3) RM2100 (7BC) = Potensi income ialah RM112,718,480.00 (RM112Juta)
4) RM4500 (15BC) = Potensi income ialah RM8,740,497,778.00 (RM8.7Billion).
Malah kaki GAJAH pun anda boleh dapat bonus sehingga RM536Juta dan walaupun HANYA 1 kaki berkembang.
Tetapi jika anda seorang player/networker, potensi pendapatan anda mencecah RM8.5Billion (Bonus Pacak sahaja. Kalau keseluruhan ialah RM8.740Billion)

Lihat Jadual Di Bawah Ini:
Projek ini adalah untuk jangka panjang pasal modal skali dan tak perlu pening pasal nak maintan!! Insyaallah saya akan curahkan ILMU dan PENGALAMAN saya 100% dan menembusi market Malaysia, Indonesia, Thailand, Hong Kong, Autstralia dan lain-lain negara bersama tuan2!

Sambil tu anda boleh KLIK SINI utk melihat senarai Team ExtremeRich yang makin meningkat setiap hari, Friend nak join kat atas ke atau kat bawah hehehehee... buatlah pilihan bijak ye untuk tentukan posisi anda..

DAFTAR PERCUMA MELALUI LINK DIBAWAH,

http://extremerich.com/dap/a/?a=622

SELESAI MENDAFTAR SEMAK EMEL SEGERA DAN UPGRADE.
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 183.171.166.158
0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT