.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: izarudin mohd nor
Email: izarudin1@gmail.com
Website/ Blog: izarudin.blogspot.com
Tajuk Iklan: Model kapal terbang untuk dijual
Teks Iklan: Tempahan model kapal terbang secara online dengan harga murah danberpatutan.Penghantaran terus ke rumah,kedai ataupejabat seluruh Malaysia.Pelbagai jenama dan model ada dijual dengan Harga : RM 25.00Harga Borong : RM 23.00 ( Min 12 unit).

Cepat sementara stok masih ada,ada juga yang besar dengan harga RM 150 keatas bergantung pada saiz.

Anda boleh membuat tempahan terlebih dahulu, jika model yang anda tempah itu tiada saya akan carikan untuk anda kerana saya mempunyai ramai pembekal. Jika anda membeli 2 saya akan beri anda pada harga hanya rm 40.00 sahaja....Bukannya RM 50.00. 

Airplane model saya (saiz 16 cm )jarak lentang dari sayap ke sayap ialah ( 14 cm ) ,keseluruhan badan adalah DIE CAST dAN di cat dengan tangan bukan pelekat.Dan didatangkan dengan tapak pemegang kapal lutsinar.Berbagai corak terkini dan lama ada.

Anda beritahu sahaja apa model,jenis,syarikat,saiz dan saya akan sediakan untuk anda.Saya jaminproduk sampai dalam keadaan baik.... 

Jika anda rasa berminat anda bolehlah membuat pembayaran pendahuluan kepada saya berapa sahaja yang anda inginkan.Dan selepas saya dapat stock yang anda inginkan itu saya akan pos kepada anda dan anda perlulah selesaikan dahulu pembayaran penuh kepada saya.saya akan pos atau hantar sendiri kepada anda jika anda berdekatan dengan saya....

Jika ada sesiapa yang hendak menjual,saya sedia dapatkan bekalan untuk anda. 
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 123.136.106.250
0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT