.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: Hajah Nur
Email: hajahnur_umrah2u@yahoo.com
Website/ Blog: www.umrah2u.myportal.my
Tajuk Iklan: UPAH HAJI 1 MALAYSIA
Teks Iklan: Anda mempunyai ahli keluarga yang sudah meninggal dunia atau uzur yang
belum mengerjakan Haji?

Kami menawarkan perkhidmatan Upah Haji 1 Malaysia yang dilaksanakan oleh orang Arab yang bermaustautin di Makkah serta berpengalaman luas dalam mengerjakan ibadah Haji dan Umrah, Kami juga menjalankan khidmat Umrah Ziarah, membekal Air Zamzam dari Makkah (penghantaran percuma di kawasan lembah klang sahaja), Telefon bimbit Al-Quran, khidmat bayar Dam serta membekal VCD Haji & Umrah.

Bayaran Upah Haji kami RM 1,600.00 (Ringgit Malaysia Satu Ribu Enam Ratus Sahaja). Bayaran ini meliputi SATU UPAH HAJI DAN UMRAH, SIJIL SERTA CENDERAHATI SEBAGAI IRINGAN.

CENDERAHATI & SIJIL SAH upah haji akan dihantar kepada waris setelah selesai perlaksanaan haji. (Selewat2nya 3-4 minggu dari tempoh perlaksanaan iaitu bergantung kepada cepat atau lambatnya sijil dan barangan tersebut tiba ke Malaysia).

Keterangan lanjut mengenai perkhidmatan kami sila layari www.umrah2u.myportal.my atau http://umrah2u.blogspot.com, email: hajahnur_umrah2u@yahoo.com atau boleh hubungi saya di talian 019-2828 062. Tel & Fax: 03-6091 3430
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 115.135.116.192

0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT