.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: bend
Email: bend_ding@yahoo.com
Website/ Blog: http://face.fulamak.net/?id=3269
Tajuk Iklan: keluaran produk terbaru fulamak network
Teks Iklan: Di dalam kenderaan, kolej, asrama, rumah mahupun dimana-mana sahaja, komputer riba menjadi sasaran penjenayah pada tahap yang membimbangkan. Di Malaysia kes-kes kecurian komputer riba kerap berlaku dan hampir 97% komputer riba yang hilang tidak dapat ditemui semula.
Kerugian Laptop tidak terhad pada kos tetapi juga meliputi kehilangan maklumat penting dan semua data di dalamnya. Data ini mungkin adalah dokumen penting anda, butiran kad kredit, maklumat kewangan atau mungkin dokumen-dokumen tender.
Walaupun langkah keselamatan telah dititik beratkan namun kita tidak dapat menduga kecurian juga masih boleh terjadi ke atas diri kita. Ini kerana penjenayah sentiasa mencari peluang untuk melakukan aktiviti mereka.
Di Fulamak Network, kami telah menghasilkan satu perisian yang mampu untuk memantau dan menyelesaikan hampir 80% masalah kecurian ini. Dengan hanya satu perisian bersaiz kecil anda boleh mendapatkan semula komputer riba anda yang hilang atau dicuri dengan bantuan perisian ini. Dengan \'webcam\' yang terdapat pada komputer riba anda, perisian ini akan menangkap gambar suspek secara senyap dan jika komputer riba anda disambungkan ke internet, perisian ini akan menghantar gambar suspek ke akaun anda untuk anda kenalpasti suspek atau sertakan gambar suspek semasa membuat laporan polis. Alamat IP juga boleh digunakan untuk mengenalpasti lokasi komputer riba anda.
Kami menamakan perisian ini sebagai F-Tracker dan kami menawarkan harga yang sangat menarik. Anda perlu memasang/install F-Tracker ke dalam komputer riba anda sebelum dicuri sebagai langkah keselamatan jika ianya terjadi kepada anda. Daftar segera dan dapatkan F-Tracker SEKARANG!
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 210.48.147.2
0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT