.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: dini
Email:
Website/ Blog: http://rawatkanser.com
Tajuk Iklan: Rawatan alternatif kanser payudara dan ovari
Teks Iklan: CARA CARA MENCEGAH DAN MERAWAT KANSER PAYUDARA DAN OVARI


Cara mencegah kanser
10 Step Diet Cancer

1. Mengekalkan tahap berat badan yang idel : Kajian menunjukan pertambahan berat terutama yang berusia 40 tahun keatas, mempunyai risiko kanser payudara dan peningkatanya terutama selepas menopaus.

2. Mengelak alkohol: atau Meminimumkannya. Penggunaan alkohol adalah faktor utama untuk mendapatkan kanser payudara. Health Harvard Nurses telah membuat satu kajian telah membuktikan menggunakan lebih daripada satu jenis minuman beralkohol dalam satu masa boleh meningkatkan risiko kanser payudara sebanyak 20-25 peratus.

3. Buah buahan dan sayur-sayuran: Para bintang terkenal telah memakan tujuh atau lebih buah buahan dalam satu hidangan sebagai sebuah perlindungan dari kanser payudara meliputi sayur-sayuran cruciferous (brokoli, kubis, brussels pucuk, kubis bunga) ; sayur-sayuran rimbun yang gelap (collards, kubis, bayam) ; karot-karot dan tomato. Buah-buahan bintang handalan termasuk limau, buah beri dan buah ceri.

Nota: terbaik makan sayur-sayuran cruciferous mentah atau dimasak sedikit, kerana sesetengah phytochemicals dipercayai untuk menawarkan perlindungan kepada kanser payudara dapat dimusnahkan oleh haba.

4. Bersenam: Selalu bersenam merupakan sebuah amalan yang akan memberi kelainan dalam hidup anda. Banyak kajian menunjukkan bahawa latihan teratur menyediakan perlindungan yang kuat terhadap kanser payu dara. Latihan pernafasan 30 minit atau lebih dan aktiviti berudara yang sederhana (jalan sibuk) lima kali atau lebih dalam satu minggu. Konsisten dalam jangka masa tertentu merupakan pekara yang paling utama untuk di beri perhatian

5. Lemak: kehadirin lemak tertentu dalam tubuh anda boleh menyebabkan anda berisiko kanser payudara. Meminimumkan penggunaan omega 6 (safflower, jagung dan cottonseed minyak), lemak tepu dan trans lemak. Memaksimumkan anda pengambilan omega 3, terutama daripada lemak ikan (salmon, tongkol, ikan tenggiri, sardin, perengus dan hering). Digalakan anda menggunakan minyak Monounsaturated (canola, minyak zaitun, avokado) Makanan ini mempunyai potensi ciri – ciri antikanser . Khususnya, minyak canola merupakan satu sumber omega 3 yang baik ; minyak zaitun adalah satu sumber antipengoksida yang kuat, termasuklah polyphenols, skualena; dan biji-bijirin.

6. glycemic indeks Meminimumkan penggunaan glycemic indeks yang tinggi , \"Bahaya Raya Putih\" - tepung putih, beras putih, kentang putih, dan produk-produk mengandungi bahan diatas. makanan ini akan menyebabkan perubahan pada hormon. Menggalakkan pertumbuhan kancer dalam tisu payudara. Menggantikan Ini \"salah\" carbs dengan bijirin penuh dan biji-biji / kekacang. Biji-biji / kekacang kerana serat tinggi mereka dan lignan berpuas hati adalah khas terutama.

7. Menggunakan kacang soya sebagai makanan lengkap dan produk-produk yang menpunyai kandungan kacang soya , ibarat tauhu, tempeh, edamame, kacang soya salai , susu kacang soya dan miso. Hanya digunakan organik, non-GMO (diubah suai secara genetik) kacang soya. Kajian-kajian Epidemiologic telah membuktikan sebuah persatuan yang positif antara penggunaan kacang soya dan dikurangkan risiko kanser payudara.

8. Meminimumkan pendedahan kepada farmakologik estrogen dan xeno estrogen. Tidak mengambil preskripsi estrogen melainkan dari segi perubatan atas nasihat pakar pemakanan. Pengambilan pemakanan yang mengandungi estrogen akan memberi kesan dalam pembangunan kanser payudara. Juga mengelakkan estrogen seperti sebatian-sebatian dijumpai di bahan cemar alam sekitar, ibarat racun perosak dan bahan kimia industri. Membeli makanan yang di hasilkan secara organik jika anda mampu; jika anda tidak berkemampuan, cukuplah dengan memcuci semua makanan yang tidak organik dengan sempurna dengan cara merendam didalam air garam 15-30 min. Meminimumkan makanan yang mengandungi "hormon-hormon sisa" yang boleh dijumpai dari hasil tenusu, daging dan ternakan.

9. Mengambil multivitamin dalam kehidupan harian anda. vitamin C 500-1000 mg, vitamin E dan tocopherols 200-400 dan minyak ikan gred farmaseutikal. Juga mengambil galian selenium 200 mcg atau makan satu untuk dua biji kacang Brazil,15-20 biji Apricot setiap hari sebagai satu alternatif.

10. Mengekalkan satu pandangan rohani yang positif. Membangunkan hubungan saling menguntungkan dengan keluarga dan kawan-kawan. Dapat mencukupi tidur (7-8 jam setiap malam). Hubungan antara Minda-badan dengan kanser payudara adalah signifikan.

Kanser adalah satu kelompok penyakit yang mempunyai sifat sentiasa tumbuh dan merebak.Penyakit ini boleh belaku di setiap organ manusia. Penyakit Kanser yang biasa kita jumpa dan memyumbang kepada kematian setiap tahun adalah kanser paru-paru,payu dara, prostat dan usus besar kanser.


Allah yang datangkan penyakit dan juga penawarnya


Kenapa kita Harus makan Apricot kernels ?


Kernels aprikot merupakan kumpulan nut dan seed ( kekacang dan bijirin ). Tidak ada bezanya dengan kumpulan kekacang dan bijirin yang lain. Apa yang membezakanya adalah kandungan hasiat didalamnya yang sangat luar biasa, terutama Apricot Organik . Dalam bahasa nutrient, Biji Apricot ini di sebut mengandungi Amigdalin, yang juga dikenali sebagai vitamin B17. B17 ini dapat membantu membunuh sel- sel kanser dalam badan kita, Hasilnya dapat membebaskan diri kita dari serangan penyakit ganas ini (kanser). Merupakan pembunuh senyap.

Amigdalin (Vitamin B17) dapat di perolehi didalam beratus-ratus jenis tumbuhan . Dalam diet pemakanan kita harus ada B17. jika tiada B17 dalam diet pemakanan anda boleh di hidapi penyakit kanser. Selain dari Apricot Kernels B17 juga boleh di perolehi dari badam pahit (amigdalin ( mempunyai rasa pahit - badam manis tidak mengandungi B17 ), epal pips, benih-benih anggur, sekuang, buah beri, ubi kayu, biji buah oren dan biji benih yang lain.

Terdapat banyak cara yang anda boleh gunakan untuk melawan kanser. Salah satu ialah dengan cara membina sistem imun supaya ia menjadi sangat kuat dan dapat melindungi anda dari kanser. Satu lagi adalah menggunakan supplement with antioxidants yang dapat melawan carcinogens dalam badan anda. Bagaimanapun, B17 menggunakan cara yang sangat unik. Yaitu secara langsung menyerang sel kanser ( directly attacks cancer cells). Maka hasilnya jauh lebih baik dari cara yang telah saya sebut di atas......


http://rawatkanser.com

http://ubatsaya.blogspot.com
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 60.52.109.109

0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT