.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: Panduan memikat
Email: panduanmemikat@gmail.com
Website/ Blog: www.panduanmemikat.com
Tajuk Iklan: nak cari pasangan?
Teks Iklan: Anda tahu tak, nak memikat ni memang susah kalau anda tak tahu cara yang sebenarnya.....ada basic rules yang anda kena ikut.

Pada ketika ini, tahukah anda sebenarnya memikat ni ada basic rules? Apa tu basic untuk memikat? saya akan terangkan di bawah nanti. Ini cara yang biasa anda guna untuk memikat kan?

Anda bagi bunga, takpun bagi hadiah. Anda rasa dengan itu dia akan gembira dan menghargai anda. tapi apa yang berlaku, dia langsung tak kisah dengan hadiah yang anda bagi tu. layanan die dekat anda sama jugak, anggap anda tak lebih dari kawan pun.

Anda cakap \"i love u \" dekat dia. kononnya dengan cara itu dia akan tersentuh hati dan sukakan anda. Ini bukan filem ye. Realitinya, orang yang cakap \"i love u\" ni pasangan yang dah couple 2 3 tahun je. Anda buat camtu sebenarnya, lagi la die nak jauhkan diri dari anda.
Anda hari-hari sanggup main sms dengan dia. Tak kiralah dalam kelas, dalam kereta, dalam meeting, kononnya anda nak dia nampak yang anda sentiasa ada untuk dia. Pantang dia cakap die sakit, anda pulak yang panik lebih? eh kenapa nak panik pulak. belum jadi pasangan tak perlu la nak caring lebih-lebih.

Anda selalu nak cuba tarik perhatian dia. Pantang nampak dia, anda dah gelabah dah. mula la suara nak berubah, gaya nak hebat. mula la nak betulkan tempat duduk, cerita nak best-best je. sebenarnya, anda dah jadi tak natural,senang die nampak yang anda ni buat-buat. Die tak tertarik pun. hentikan la.

Yang malangnya, teknik yang anda guna untuk memikat ni tak berkesan pun. Apa yang lagi tak bestnya semua cara memikat yang anda pakai ni membawa kepada satu maksud sahaja dalam hati orang yang anda nak pikat. Ianya adalah.........anda takkan terjaya tanpa panduan memikat!!
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 175.139.143.238

0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT