.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: Mahadzir Talib
Email: mahadzir86@yahoo.com
Website/ Blog: www.tunjuklangit.net
Tajuk Iklan: Kapsul Buah Tunjuk Langit
Teks Iklan: ALTERNATIF MUJARAB UNTUK MENYEMBUHKAN PENYAKIT ATAU SEBAGAI MAKANAN KESIHATAN SEJAK BERATUS TAHUN DAHULU SEPERTI..

+ kencing manis
+darah tinggi
+ mengurangkan kolestrol
+ mencegah barah
+ gout
+ kuruskan badan
+ sakit jantung
+ lemah jantung
+ sakit sendi
+ migrain
+ melancarkan perjalanan darah
+ melambatkan pembekuan darah
+ meningkatkan kecergasan badan
+ meningkat tenaga batin

Buah TUNJUK LANGIT telah mendapat perhatian di mata dunia sejak kebelakangan ini setelah banyak kajian bioteknologi yang dijalankan menemui pelbagai kebaikan yang boleh diperolehi daripada buah tersebut.
Pakar-pakar saintis bioteknologi berpendapat bahawa biji dari buah Mahogany mengandungi banyak khasiat semulajadi yang boleh dijadikan penawar bagi membantu dan meningkatkan sistem pengedaran darah di dalam tubuh manusia.

Buah TUNJUK LANGIT mempunyai keistimewaan yang sukar diperolehi dari mana-mana tumbuhan herba di seluruh dunia. Ia mengandungi kandungan tertinggi tiga komposit aktif utama iaitu Flavonoids, Saponins dan Bitter Alkaloid. Di samping itu, ia juga mengandungi pelbagai nutrisi semulajadi yang dapat mengekalkan tahap kesihatan tubuh badan dan meningkatkan tenaga keseluruhan badan manusia seperti protein, mineral, pelbagai vitamin, karbohidrat dan sebagainya.

Swietenia macrophylla, Mahogani Daun Besar atau Mahogani Honduras adalah tumbuhan liar yang berasal dari jenis pokok Meliaceae (keluarga pokok Mahogani atau Mahoni). Pokok ini tumbuh di kawasan hutan hujan tropika yang bersuhu kering dan lembap terutamanya di Amerika Selatan, India Barat, Kepulauan Indonesia, Fiji, Honduras, Kepulauan Solomon dan juga Malaysia. Ia digelar Raja Swietenia atau Raja Mahogani oleh kerana mutu kayunya yang tinggi di pasaran dunia sejak beratus tahun yang lalu.

DAPATKAN PRODUK KAMI SEKARANG HUBUNGI 017-6627969
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 182.63.8.76

0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT