.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: khairul
Email:
Website/ Blog:
Tajuk Iklan: komisyen 80%
Teks Iklan: Salam Sejahtera,

saya ingin menjemput anda join biz ROLUTION
baru datang ke asia 4 MEI 2010,tetapi sudah 18 tahun di eropah!!

menawarkan komisyen yang lumayan,komisyen 80%!!!! dan modal pula rendah!

lawat http://thousands.ws/rolution.html

BONUS 1 : Quick Start Dollars
Anda akan dibayar $15 bagi setiap orang yang anda taja. Jika anda taja 1 orang sahaja sebulan anda akan dapat Quick Start Dollar $15 sudah pasti untung sebab bayaran bulanan anda hanya $13 sebulan.

BONUS 2 : 5 in 7 Cash
Anda akan mendapat komisyen tambahan USD50 sekiranya berjaya menaja 5 orang dalam masa seminggu (dari Isnin hingga Sabtu). Dan tentu saja, anda juga boleh mendapatkan $ 75 daripada Bonus Quick Start Dollars, menjadikan jumlah keseluruhan sebanyak $125. Anda boleh melakukan hal ini berkali-kali. Tidak ada batasan!

BONUS 3 : Commisions
Anda akan terus dibayar komisyen USD1 dari level 1 hingga level 5 dan USD0.25 dari level 6 hingga level 8 pada setiap bulan selagi kesemua mereka membuat Maintenance Bulanan sebanyak USD13. Tidak kira samada anda taja atau limpahan (Spillover ) daripada UPLINE anda.

BONUS 4 : Double Comissions
Anda dapat bonus tambahan USD1 bagi setiap tajaan anda. Tidak kira samada downline yang anda taja itu berada direct bawah anda ataupun telah spillover ke bawah downline anda.

BONUS 5 : Spillover
Pelan pemasaran ROLUTION adalah berdasarkan Matriks 5x8. Jika level 1 anda sudah cukup 5 downline, ianya akan turun ke level 2 secara automatik. Dengan adanya spilover, ianya menjadikan downline anda lebih bersemangat untuk bekerja dan tidak akan berhenti kerana mendapat downline secara automatik daripada Upline. Maka network anda semakin ramai hasil daripada spillover daripada UPLINE.

BONUS 6 : Matching Bonus
Adalah bonus yang akan anda dapat mengikut kadar peratus tertentu daripada pendapatan setiap downline yang anda taja (bukan downline yang anda dapat daripada spillover dari upline anda).
10% Komisyen Generasi 1
10% Komisyen Generasi 2
10% Komisyen Generasi 3
5% Komisyen Generasi 4 hingga Infiniti

awat http://thousands.ws/rolution.html
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 202.170.51.238

0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT