.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: HZ Marketing
Email: hadihzmarketing@gmail.com
Website/ Blog: http://hzmarketing-bio.blogspot.com
Tajuk Iklan: DIABETICPRO- CEGAH LUKA DIABETES ANDA DARI JANGKITAN..
Teks Iklan: Mengapa Luka Diabetes Menjadi Punca Permasalahan.

Diabetes (diabetic) adalah penyakit kronik di mana badan tidak dapat menggunakan glukosa atau gula dengan cara yang sepatutnya. Keadaan ini akan menyebabkan berlakunya beberapa komplikasi di antaranya ialah menjadikan proses penyembuhan menjadi sukar.

Ini adalah termasuk:
a) Kerosakan Saraf (Neuropati). Bila anda mempunyai neuropati, anda mungkin tidak merasai kesan kecederaan pada diri anda sehingga ia menjadi bertambah teruk dan kritikal.
b) Sistem Imunasasi menjadi lemah. Ini menyebabkan proses penyembuhan akan menjadi lebih sukar walaupun terhadap luka yang kecil dan kemungkinan untuk mendapat jangkitan juga tinggi.
c) Arteri yang sempit. Bagi mereka yang mengalami masalah ini, kaki mereka lebih terdedah kepada kecederaan, jangkitan luka yang teruk dan mengalami masalah penyembuhan. Ini kerana arteri yang sempit menyukarkan pengaliran darah di mana pengaliran darah yang sempurna akan mampu membantu proses penyembuhan luka.

Mengapa Anda Perlu Memilih DiabeticPro?

a) Berasaskan minyak tumbuhan (plant oil). Tidak mengandungi bahan kimia sentetik yang boleh memberi kesan sampingan kepada pengguna, haiwan dan alam sekitar.
b) Tidak mengandungi bahan-bahan yang beracun dan bahan-bahan boleh menghakis kulit seperti alkohol, klorin dan iodin. Oleh itu, DiabeticPro boleh digunakan sebagai pencuci luka dan antiseptik untuk kegunaan rutin harian. Ianya amat sesuai untuk pengidap diabetes (diabetic).
c) Terbukti di dalam ujian makmal, DiabeticPro mampu membasmi 99.999% bakteria, virus, spora dan flora (mikrob) dalam masa kurang dari 1 minit.
d) Berpengalam lebih 20 tahun di dalam bidang kawalan infeksi (infection control) menjadikan DiabeticPro sebagai produk yang matang dan stabil.
e) Mendapat pensijilan halal dari UK Halal Corporation Ltd, UK dan Universal Halal Agency of Universal Audit Express, UAE.

Untuk pertanyaan dan tempahan online, call 019-9759069- Hadi
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 113.210.129.47
0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT