.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: Green Media
Email: noorazimah@green-media.sg
Website/ Blog: http://www.green-media.sg
Tajuk Iklan: Lawak SUPERHERO - Pentas Komedi di Singapura
Teks Iklan: Mari bersama Green Media dalam satu sketsa komedi dalam \"Lawak SUPERHERO\" di Kallang Theatre pada 1 Mac 2013, 8 malam. Gelak ketawa dengan JAMBU, ANGAH dan Pelawak Misteri yang pasti menghiburkan dengan kostum, make-up berserta musik dan visual yang mengiringi persembahan ini.

FRESH & HOT dari kemenangan mereka sebagai naib juara pada 18 Jan 2013 dalam rancangan realiti TV Maharaja Lawak Mega 2012 di Astro, JAMBU telah menonjolkan persembahan yang konsistent dan terbaik selama pertandingan 10 minggu itu dengan persembahan dan lawak yang original dan kreatif.

Jambu yang terdiri dari Pak Yus (Pemenang Raja Lawak musim 1) dan Taukeh (Super Spontan Tempat-3), telah juga mendapat tempat keempat dalam Maharaja Lawak 2011.

Pentas komedi 90-minit ini juga akan memaparkan Angah pelakon dari filem Adnan Sempit yang juga peserta Raja Lawak sebagai Hos berserta seorang lagi pelawak misteri popular (Pemenang anugerah \"Pelawak Lelaki Paling Popular\") yang dijemput khas untuk menghiburkan semua peminat komedi.

Pakai kostum Superhero anda untuk show!

Tiket-tiket Lawak SUPERHERO yang berharga $58 (tidak termasuk yuran tempahan $2) boleh didapatkan dari Ticketbooth hotline di +65 6296 2929, online www.ticketbooth.com.sg, 11 cawangan Ticketbooth, MUZIKA Rekod dan mesin-mesin AXS merata Singapura.

Diskaun 10% untuk setiap pembelian Pakej Famili (5 tiket dlm setiap pakej).
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 70.24.52.62
0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT