.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: edibahrum
Email: edibahrum@yahoo.com
Website/ Blog: http://duitdariinternet.blinkweb.com
Tajuk Iklan: Bisnes Online Vemma
Teks Iklan: Anda sering memikirkan masalah kewangan anda yang tidak pernah mencukupi walaupun sudah bekerja untuk jangkamasa yang lama???? Anda seringkali menghadapi masalah kewangan untuk membiayai hari-hari mendatang yang penuh mencabar???? Anda mengidamkan kehidupan yang sempurna dan serba mencukupi???? Inilah jawapannya bagi semua persoalan di atas... Saya juga pada mulanya seperti anda memikirkan pelbagai masalah kewangan dalam hidup saya.Hidup sebagai seorang pelajar bukanlah sesuatu yang mudah.Sehinggalah satu hari saya terjumpa iklan ini di iklan facebook saya.Bermula dari situ,saya daftar secara percuma bagi mengenali program ini dengan lebih dekat lagi.Pertolongan daripada upline saya sangat membantu.Saya bermula sedikit demi sedikit dan secara perlahan.Selepas mendapat nasihat daripada semua pihak(keluarga,kawan,dll) dan setelah mengkaji sendiri program ini,saya pun mula menyertainya.Atas usaha yang gigih dan semangat yang kuat,ianya akhirnya mengeluarkan hasil yang tidak pernah saya jangka.Program yang sangat menarik untuk diikuti tanpa mengira umur,pekerjaan dan lain-lain. Disini biar saya nyatakan sedikit kajian yang telah saya buat mengenai program seperti ini: 1)Kebanyakan syarikat yang mengendalikan program MLM tidak berdaftar dengan Bank Negara atau kerajaan.Ini menyebabkan kerugian sekiranya syarikat tersebut ditutup apabila dikesan oleh pihak kerajaan. 2)Kebanyakan program seperti ini juga berpusat di luar negara dimana ianya amat diragui. 3)Kebanyakannya memerlukan kita untuk mencari orang.Selagi tiada orang,selagi itu duit tidak akan masuk.Ianay juga amat membuang tenaga dan masa. 4)Kebanyakannya juga tidak mempunyai penerangan yang begitu jelas mengenai apa sebenarnya program tersebut. 5)Kebanyakannya tidak menawarkan bimbingan seperti yang sepatutnya dan boleh menyebabkan ramai orang terkapai-kapai setelah menyertainya. TETAPI,TETAPI DAN TETAPI............. Di Vemma,anda tidak perlu risau semua perkara diatas.Saya berani jamin.Kenapa???? 1)Mendapat kelulusan daripada bank negara.Malah,perdana menteri kita sendiri mengisytiharkan program vemma ini.Tidak percaya????Saya boleh tunjukkan nanti. 2)Mendapat kelulusan halal daripada JAKIM. 3)Kita tidak perlu bersusah payah mencari orang.Hanya duduk di depan laptop sahaja.Sistem Vemma sendiri yang akan menolong anda.(Vemma merupakan satu2nya syarikat MLM yang mempunyai sistem internet sendiri) 4)Penerangan yang begitu jelas daripada website Vemma.Vemma juga mempunyai buku panduan sendiri yang boleh didownload secara percuma sahaja. 5)Bimbingan daripada upline yang sangat komited untuk membantu anda. 6)Vemma mempunyai perjumpaan hampir setiap minggu di setiap negeri bagi berkongsi pendapat dan pengalaman daripada mereka yang sudah berjaya. SAYA JUGA DAHULU SEPERTI ANDA.PERCAYALAH.PADA MULANYA SUKAR UNTUK MEMPERCAYAI PROGRAM2 SEPERTI INI.NAMUN,ATAS INISIATIF YANG DIAMBIL,SAYA MAMPU MENJANA PENDAPATAN SAYA SENDIRI WALAUPUN MASIH BERGELAR SEORANG MAHASISWA.TANPA KEPERCAYAAN YANG BERSUNGGUH-SUNGGUH,KEJAYAAN TIDAK AKAN MUNCUL SAMPAI BILA-BILA.ITULAH PRINSIP YANG SAYA PEGANG APABILA MEMBUAT KEPUTUSAN MENYERTAI VEMMA INI. JADI,APA ANDA TUNGGU LAGI.DAFTARLAH SECARA PERCUMA.SAYA AKAN BIMBING ANDA KEARAH SETERUSNYA.SAYA JUGA TIDAK AKAN SEKALI-KALI MENINGGALKAN DOWNLINE SAYA SEHINGGALAH MEREKA BERJAYA.KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN SAYA JUGA. http://duitdariinternet.blinkweb.com
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 202.184.111.72
0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT