.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: mieya sara
Email: animohamed81@yahoo.com.my
Website/ Blog:
Tajuk Iklan: PURE MARINE COLLAGEN (KOLAGEN ASLI)
Teks Iklan: SALAM.. PURE MARINE COLLAGEN (kolagen asli) …… PALING LARIS…… UNTUK SESIAPA YANG BERMINAT UNTUK MEMBELI SECARA RUNCIT / BORONG / KILOGRAM:-
HARGA KAMI UNTUK :-
HARGA BORONG GRED AA :-
10 PEK :- RM9 / 100GM SHJ.
20 PEK :- RM8 / 100GM SHJ.
30 PEK :- RM7 / 100 GM SHJ.

HARGA BORONG GRED AAA :-
10 PEK :- RM10 / 100GM SHJ.
20 PEK :- RM9 / 100GM SHJ.
30 PEK :- RM8 / 100 GM SHJ.

HARGA RUNCIT :-
GRED AA :- RM20 / 100GM
GRED AAA :- RM25 / 100GM

HARGA KILOGRAM :-
GRED AA :- RM45 PERKG (free postage)
Gred AAA :- RM55 PERKG (free postage)

****HUBUNGI :-012-3939652***

KHASIAT RUMPAI LAUT
Rumpai laut kering atau dikenali EUCHEUMA COTTONII berasal dari Sabah.
KOLAGEN – 10 kali ganda lebih tinggi daripada sirip ikan yu dan 24% kolagen ini bersamaan denggan 2 keping sarang burung layang-layang. KALSIUM – 37 kali ganda lebih tinggi daripada hati ikan.
ANTIOKSIDA – 550 kali lebih kuat dari vitamin C.
VITAMIN A – 40 kali lebih hebat dari Beta Carotine atau 638 kali lebih hebat dari daging lembu. PROTEIN – 21 kali lebih banyak dari susu. OMEGA 3 DAN OMEGA 6 – 2326 kali lebih banyak dari ikan. KESAN PENGAMBILAN KOLAGEN ASLI: -Melaraskan berat badan dan menstabilkan hormon -Meningkatkan sistem imun dan metabolisme badan -Memejalkan payudara, otot dan punggung -Menyihatkan rambut dan kuku -Menguatkan sistem abdomen dan memelihara kalenjar tiroid -Mengurangi penuaan pramatang seperti kedutan dan kulit kendur -Mengurangi selulit -Memberi tenaga -Melancarkan peredaran darah, mengurangi sakit bahu dan belakang -Menguatkan tulang dan sendi, menjauhi artritis dan osteoporosis -Meningkatkan sel rawan, ligamen dan otot -Merawat penyakit gout -Mencegah kanser/tumor -Menurunkan tekanan darah tinggi -Meningkatkan fungsi penghadaman/pencernaan, merawat gastrik -Anti bakteria/kulat -Merawat anemia -Menurunkan tahap kolesterol dalam tubuh -Menyerap lebihan garam dalam tubuh (lumpuh) -Melicin, menegang, dan menghaluskan kulit -Mempercepatkan pengecutan jerawat dan menghapuskan parut -Merangsang penghasilan sel2 baru kulit, menyembuhkan luka -Menstabilkan kandungan gula dalam darah (kencing manis) -Membersihkan tubuh dari reaksi radikal bebas -Menberikan rasa kekenyangan (diet) -Memelihara usus kecil (mengelakkan sembelit/buasir)
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 175.139.132.66
0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT