.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: Nurul
Email:
Website/ Blog: http://www.putihkangigi.net/hop.php?ref=Farouk
Tajuk Iklan: [Ebook Percuma] Tips Mendapatkan Gigi Putih
Teks Iklan: Gigi putih adalah idaman bagi orang yang suka pada kebersihan dan kecantikan. Antara kelebihan utama gigi putih adalah ia boleh menyerikan wajah apabila senyum dan boleh beri keyakinan kepada diri.
Untuk dapatkan gigi putih, anda boleh cuba tips–tips di bawah:
1-Ambil kulit oren. Tenyehkan bahagian putih pada kulit oren pada gigi anda. Selepas beberapa hari, anda akan dapat lihat kesannya pada gigi anda.
2-Gosok gigi sebanyak tiga kali sehari dengan menggunakan ubat gigi yang ada formula untuk dapatkan gigi putih.
3-Kurangkan merokok, minum air kopi dan teh. Ketiga–tiga perkara ini adalah antara punca kepada pembentukan gigi kuning.
4-Campurkan garam dengan air limau yang di perah. Kemudian gosok gigi menggunakan bahan tersebut. Jika anda takut, anda boleh cuba amalkan minum jus limau pada setiap hari. Gigi anda akan bertukar menjadi putih secara perlahan–lahan, insyaAllah. Selain itu, gigi anda juga akan bertambah kuat.
Jika anda tidak mampu/malas/bosan mengikut 4 di atas, ada satu cara lagi yang sangat mudah. Ketahui rahsia tersebut dengan download Ebook Teknik MUDAH Putihkan GiGi Dalam 20 Hari! Secara PERCUMA di http://www.putihkangigi.net/hop.php?ref=Farouk
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 115.134.33.13
0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT