.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: Tasa Ahmad
Email: ahmad_01@gmail.com
Website/ Blog: http://bit.ly/14VAYn8
Tajuk Iklan: SERIUS, BUAT DUIT DENGAN KLIK SAHAJA! DAFTAR PERCUMA
Teks Iklan: DAPAT RM5 DALAM AKAUN SAYS SELEPAS PENDAFTARAN – SIGN UP

Apa itu says?? "Get Rewarded for Sharing".

Says ini ialah salah satu kerja sambilan yang korang boleh buat dengan hanya mengiklankan kempen2 says di wall Facebook ataupun Twitter. Kalau ada blog boleh share juga di blog. Mana-mana pilihan yang mudah bagi anda. anda boleh memilih iklan mana yang anda rasa sesuai untuk dikongsi bersama teman-teman anda daripada pilihan tawaran kempen-kempen yang ada.

Macam mana nak dapat duit dengan says?

Senang je. Mula-mula kena daftar dulu dengan says.

1. Kemudian pilih mana-mana kempen dalam list says di special.
2. Klik kat kempen tu.
3. Says akan beri satu link untuk dipromosikan.
4. Copy link dan paste link tersebut @ promosi di wall facebook atau tweet di twitter atau boleh juga klik je button share dan tweet yang dah ada kat website says. boleh juga share di group-group yang anda biasa join.

Kalau sesiapa klik iklan tersebut, anda akan dapat RM0.20. Kira oklah selama ini pun kita memang suka sangat share macam2 video lagu, artikel, gambar kat facebook kan? Kira berbaloi jugak sambil on facebook boleh dapat income bila kawan-kawan nak klik tengok.

Minimum cash out ialah RM50 dan maksimum pula ialah RM250!Sudah ramai terbukti dengan perniagaan ini, saya telah buat dlam satu hari leh RM30.00 dan Cash Out dalam RM500.00!Jika saya boleh anda pon boleh…

Bagaimana nak daftar says?

1. klik link ni --> http://bit.ly/14VAYn8 : daftar says. Anda akan dapat RM5 dalam akaun

2. Klik "sign up" untuk sign up dan follow je step yang diberikan dengan mengisi borang yang tersedia. lepas tu buka email untuk pengesahan akaun.

3. Dah siap dan anda boleh mula langkah pertama share "SPECIALS" @ kempen iklan sama ada di facebook, twitter, forum, atau di blog.Cuma share dan copy link iklan.

Setiap per klik anda akan dapat RM0.20-0.40. Kalau rajin promote dan pandai teknik lagi mantap korang punya earning says. Setakat RM10 tue pejam mata pun boleh dapat.

Sambil online facebook dan twitter boleh la juga share Iklan dari says. Dapat juga income boleh buat bayar bil broadband anda.

p/s: Pada yang nak join tapi ragu2 dont worry PERCUMA je daftar. Takde perlukan apa-apa modal untuk daftar says dah share iklan says.
-----------------------------------------------------------------------
Daftar Sekarang ! --> http://bit.ly/14VAYn8 . Anda akan dapt RM5 di dalam akaun says anda selepas pendaftaran.
=====================================
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 175.138.20.131
0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT