.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: Hajah Nur
Email: hajahnur_umrah2u@yahoo.com
Website/ Blog: www.umrah2u.com.my
Tajuk Iklan: PERKHIDMATAN BADAL HAJI UNTUK 1MALAYSIA
Teks Iklan: Kami menyediakan perkhidmatan mengerjakan UMRAH /ZIARAH, BADAL HAJI / UPAH HAJI untuk Ibu/bapa, Saudara/Mara, Sahabat handai yang telah meninggal dunia atau mereka yang uzur bagi memenuhi kewajipan RUKUN ISLAM ke-5 secara ONLINE dan offline. Bayaran Upah Haji kami adalah MYR 1500.00 (Ringgit Malaysia Satu Ribu Lima Ratus Sahaja). Bayaran ini meliputi Upah Haji dan Umrah, Sijil dan Cenderahati sebagai iringan.

Kenduri, Tahlil dan bacaan Yassin untuk semua arwah yang menggunakan perkhidmatan upah haji kami akan di adakan di Makkah seminggu sebelum jemaah kami berangkat ke Arafah untuk melaksanakan haji. Semua itu RM1500 dan tiada lain2 caj tersembunyi.

CENDERAHATI & SIJIL SAH upah haji akan dihantar kepada waris setelah selesai perlaksanaan haji. (Selewat2nya 3-4 minggu dari tempoh perlaksanaan iaitu bergantung kepada cepat atau lambatnya sijil dan barangan tersebut tiba ke Malaysia ).

Sila lihat senarai waris upah haji yang pernah menggunakan khidmat Upah Haji kami. Layari www.umrah2u.com.my atau http:// badalhaji2u2.blogspot.com atau boleh hubungi saya di talian 019-2828 062. Tel & Fax: 03-6091 3430
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 115.135.118.196
0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT