.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: giffarineglam
Email: gift4lifegiffarine@gmail.com
Website/ Blog: www.giffarinebeautynhealth.blogspot.com
Tajuk Iklan: Activite Giffarine
Teks Iklan: Terlaris dipasaran!!!Nak kulit putih gebu macam bayi? Activite dari Giffarine, mencerahkan kulit dalam masa yang singkat. Tidak perlu lagi suntikan untuk mencantikkan kulit anda. Hanya dengan 2 kapsul sehari kulit anda akan menjadi cerah dan halus. Parut dan jeragat juga akan hilang. Diadun dari ekstrak marin laut dalam dan herba terpilih ini dapat menyelesaikan masalah kulit anda dalam masa yang singkat sahaja. Sudah ramai yang mencuba dan menikmati hasilnya.

Terdapat testimoni kesan boleh dilihat seawal 7hari!walaubagaimanapun, ia bergantung pada masalah pada kulit anda. Tetapi kesan akan dapat dilihat juga dalam 1kotak.

Glutathione sudah lama terkenal dikalangan artis2 dan selebriti antarabangsa dan juga di Malaysia. Juga dikenali dengan gelaran Master Antioxidant. Pengambilan Glutathione dengan cara berterusan akan membuat kulit semakin putih dan cerah. Glutathione juga akan membuatkan anda kelihatan 5 hingga 10 tahun lebih muda dari usia sebenar.


**PRODUK INI DAPAT MEMUTIHKAN KULIT ANDA DALAM MASA YANG SINGKAT DAN TELAH DILULUSKAN OLEH KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA. . . . .

Fakta saintifik tentang Glutathione & nutrisi untuk penjagaan kulit anda.

Glutathione dijumpai dalam sel tubuh manusia. Ini adalah Tripeptide terdiri

daripada 3 Asid Amino iaitu glutamate, sistein dan glisin.

Ciri-ciri utama Glutathione adalah :

1) Ia menghalang proses sistesis melanin, iaitu kehadiran pigmen gelap di kulit yang menyebabkan warna kulit lebih terang & cerah.

2) Glutathione adalah agen antioksida yang berkesan bagi membantu melambatkan proses degenerasi sel.

3) Kurangnya Glutathione akan mengarah kepada stress oksidatif. Glutathione memainkan peranan dalam proses pemutihan kulit dengan mengurangkan pengeluaran pigmen kulit.

Ini akan mengganggu pusat metabolism bagi pembentukan melanin dalam kulit.

Apabila berlaku stimulasi oleh sinar matahari @ kepanasan melanosit di kulit kita akan menghasilkan eumelanin, pigmen hitam, phaemelanindan pigmen merah. Kita biasanya melihat warna kulit berubah gelap selepas terkena sinar matahari kerana munculnya pigmen hitam yang lebih kuat. Dalam sintesis melanin, kehadiran Gluthatione akan menhalang fungsi enzim tirosinase yang bertanggungjawab dalam pengeluaran eumelanin. Sebagai antioksidan kuat, glutathione juga menghalang spesis oksigen reaktif dan peroksida, yang mampu merangsang enzim tirosinase. Kesan akan antioksidan berterusan selagi ada gluthatione. Pada akhirnya, tona kulit ternyata lebih cerah

Harga: RM130.00 / kotak

Website: giffarinebeautynhealth.blogspot.com
Call/ SMS: 0108967343 (Izzati)
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 81.252.144.190
0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT