.

SAHABAT FOTO IKLAN:
.

.

Suhadi Sahari

Nama: ipincute
Email: ipincute04@gmail.com
Website/ Blog: http://simplesafelist.com/s.php?ipincute
Tajuk Iklan: Cara Menghantar Email Kepada Prospek Antarabangsa Secara PERCUMA!!!
Teks Iklan: Kini Saya akan tunjukkan kepada anda bagaimana untuk menggunakan kemudahan Email Blast bagi mempromosikan perniagaan anda iaitu dengan menghantar email kepada 5,000 orang pospek antarabangsa pada setiap hari dengan hanya 1 klik. Terdapat lebih 40 juta prospek antarabangsa untuk anda. Kaedah ini 100% Safe, 100% Legal dan 100% BulletProof Tanpa Dakwaan Membuat SPAM. Hanya taipkan email iklan dan klik \"SEND\", itu sahaja. Cukup Mudah dan Hebat global.

Disamping itu anda juga boleh menjana pendapatan secara Percuma

http://simplesafelist.com/s.php?ipincute

Berikut adalah langkah demi langkah bagaimana untuk memprolehi kemudahan ini :

Langkah 1
Terus ke http://gmail.com dan buka satu email baru. Sebab utama gmail digunakan dalam tujuan ini adalah kerana ianya paling compatible dalam safelist setting. Email baru ini akan digunakan sebagai \"List\" email semasa pendaftaran nanti, manakala email yang anda sentiasa gunakan adalah sebagai \"Contact\" email.

Langkah 2
Lengkapkan borang pendaftaran dengan klik > http://simplesafelist.com/s.php?ipincute Sila pilih Free Membership Option. Pastikan juga anda memasukkan List Email dan Contact Email dengan betul, jangan sekali-kali tertukar. Jika anda tertukar, maka email utama anda akan dipenuhi dengan pelbagai email iklan.

Langkah 3
Anda akan menerima 2 \"confirmation email\". Buka kedua-dua email anda iaiitu \"List email\" dan juga \"Contact email\", klik pada confirmation link untuk mengesahkan email anda.

Langkah 4
Login Masuk

Langkah 5
Anda sudah boleh mula blast email iklan anda. Klik pada \"Standard Mailer\" (sidebar disebelah kiri anda).

Langkah 6
Lengkapkan Form email dengan memasukkan \'subject\' dan kandungan iklan anda pada bahagian \'body\'. Bila sudah lengkap, klik butang \'Submit\', maka iklan anda akan dihantarkan kepada maksima 5,000 orang secara serentak. Anda dapat menghantar email iklan anda hanya sekali pada setiap hari.


Nota : Bagi menambahkan bilangan kredit email anda, sila buka \'list email\' anda dan buka mana-mana email yang anda terima dan klik pada link iklan yang terdapat dalam email berkenaan. Selepas 20 saat anda akan mendapat 40 kredit. Dalam erti kata yang lain dengan hanya membuka satu email iklan yang anda terima, maka anda dapat menghantar balik email iklan anda kepada 100 orang.


http://simplesafelist.com/s.php?ipincute
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 124.13.157.159
0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

BANNER SAHABAT